Na spletni strani uporabljamo piškotke, s pomočjo katerih izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in zagotavljamo kakovost vsebin. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov. Več o piškotkih...
V redu
Nakupovalni voziček Prijavi se | Registriraj se Nakupovalni voziček Vaša košarica je prazna
 
Facebook Twitter Instagram YouTube Pinterest

SPLOŠNI POGOJI

Splošni pogoji spletne trgovine SPORT SPIRIT so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS. S spletno trgovino SPORT SPIRIT (v nadaljevanju »trgovina« ali »SPORT SPIRIT«) upravlja podjetje SEELINE, trgovinsko podjetje d.o.o., Kranj, ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).

 

Obiskovalec ob registraciji v trgovino SPORT SPIRIT uporabi uporabniško ime, ki je dejansko njegov elektronski naslov ter geslo, ki si ga izbere ob postopku registracije. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

  1. DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
  1. CENE IZDELKOV IN AŽURNOST PODATKOV

Redna cena velja za vse uporabnike trgovine. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Akcijske cene za artikle v akciji veljajo do datuma označenega na strani s predstavitvijo artikla, v nasprotnem primeru pa do odprodaje zalog.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod spodaj navedenimi pogoji.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o dejanskem izračunu/ predračunu opravljenega nakupa). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Originalen račun in dobavnico prejme kupec skupaj s pošiljko.

Ponudnik skuša čim bolje skrbeti ter zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletni strani. Kljub temu pa se lastnosti artiklov, dobavni rok in cena spreminjajo, tako obstaja možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah ter omogoči odstop od nakupa ali zamenjavo naročenega artikla. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. V primeru nepredvidene spremembe cen določenega izdelka ali nezmožnosti dobave, si ponudnik pridržuje pravico odstopa od pogodbe.

 

  1. POSTOPEK NAKUPA
  2. Sprejetje naročila
    Ko kupec odda naročilo, prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Hkrati je to obvestilo potrdilo za naročilo. Po tem ima kupec v roku ene ure možnost preklicati svoje oddano naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

 

  1. Potrditev naročila
    Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v obdelavo. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo izvrši oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko oziroma mu piše na kontakten elektronski naslov. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

 

  1. Odpremljanje blaga
    Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem obvesti kupca po elektronski pošti. Ponudnik preko originalnih listin (dobavnice) pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

 

  1. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Za opravljanje nakupnega postopka je nujna registracija kupca na spletni strani ponudnika. Registracijo lahko kupec opravi na spletni strani pod delom Prijavi se oz. Registracija. Osebni podatki registriranih kupcev bo ponudnik obravnaval zaupno, jih skrbno varoval in v nobenem primeru posredoval tretji osebi, razen če tako določa zakon. Podatki ne bodo nikoli zlorabljeni na kakršen koli način. Ponudnik bo pridobljene podatke uporabljal za nemoteno izvedbo nakupnega postopka, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletne strani in izdelkov. Komunikacija z uporabniki: Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.

Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

 

  1. NAROČANJE

Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Uporabnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah izdelkov. S prijavo v spletno trgovino uporabnik soglaša z uporabo osebnih podatkov za uspešno sklenitev pogodbe in njeno izpolnjevanje (izdaja računa, dostava itd..). Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. O morebitni spremembi naročila oz. preklica mora kupec o tem ponudnika obvestiti na elektronski naslov podpora@seeline.si, kjer mora navesti tudi številko naročila, ki je omenjena v predračunu, ki ga kupec prejme po elektronski pošti. Ponudnik v obljubljenem roku blago diskretno zapakira in odpošlje. S pogoji poslovanja zajemajo tudi predstavitev politike ponudnika glede vračanja blaga in kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi ali primeru pritožbe.

 

  1. NAČIN PLAČILA

Ponudnik omogoča kupcu plačilo naročenih izdelkov po povzetju z gotovino (plačilo po povzetju), plačilo po predračunu ter plačilo s plačilno kartico.

 

Plačilo po povzetju

V primeru plačila po povzetju kupec poštnemu uslužbencu oz. dostavljavcu ob prevzemu paketa izroči gotovino. Le-ta za kupca izvrši plačilo posebne položnice, pri čemer kupec plača provizijo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Pri nakupu nad 100,00 € stroške dostave krije ponudnik.

 

Plačilo po predračunu

V primeru plačila po predračunu kupec po elektronski pošti po oddaji naročila dobi podatke za plačilo računa. Če želi kupec prejeti naročene artikle čimprej, lahko na elektronski naslov info@sportspirit.si pošlje potrdilo o plačilu, v nasprostnem primeru pa takoj, ko ponudnik zasledi nakazilo kupca na transakcijski račun, odpremi blago. Ponudnik se obveže, da bo nakazila spremljal redno in čimbolj ažurno, z interesom hitrega odpošiljanja.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Ponudnik bo naročilo v pisni obliki hranil na svojem sedežu. Kupec lahko preko elektronske pošte ali osebno na sedežu ponudnika zaprosi za kopijo naročila, ki mu jo ponudnik ob identifikaciji kupca z uporabniškim imenom in geslom posreduje po elektronski poti oz. izroči osebno.

Plačilo s plačilnimi karticami
V spletni trgovini je možnost plačila s plačilnimi karticami Activa, MasterCard®, Visa in BA Maestro. V primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s stani uporabnika nas obvestite na info@sportspirit.si za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.

  1. KLUB ZVESTOBE - KLUBSKA CENA

Klub zvestobe vam zagotavlja 6% klubski popust na vse artikle, ki jih najdete na naši spletni strani. Ta popust boste lahko koristili do 31.12.2017 in to na vse blagovne znamke, ki jih najdete na spletni strani SPORT SPIRIT. Da postanete član Kluba zvestobe, morate opraviti nakupe v vrednosti nad 100,01 €. Za lažjo predstavo vam v nadaljevanju prikazujemo dva primera, kako lahko pridete do klubskega popusta (Primer 1: opravljate nakup na naši spletni strani in končna vrednost je vsaj 100,01 €. 6% klubski popust se vam obračuna že pri tem znesku ter pri vseh nadaljnjih nakupih. Primer 2: danes opravite nakup v vrednosti 40,00 €, za kar še ne dobite popusta, se pa nakup beleži v naš arhiv. Nekaj dni kasneje opraviti nakup v vrednosti 60,01 € in ker ste skupaj opravili nakupe v vrednosti nad 100,01 €, vam klubski popust pripada že pri drugem nakupu, pri katerem je bila vrednost nakupa 60,01 €). Klubski popust velja na artikle, ki imajo redne cene in ne velja na artikle, ki so že v akciji. V primeru, da ima spletna trgovina v določenem obdobju posebno ponudbo oz. določen odstotek popusta na izdelke, klubska cena v tem času ne velja. Popusti se tako ne seštevajo med seboj.

 

  1. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

V skladu z določili 43.člena ZVPot (Ur.l. RS št.98/2004, 126/2007) ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči (na kontaktni e-naslov podpora@seeline.si oz. info@sportspirit.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Prejeto blago mora vrniti nerabljeno, nepoškodovano, s pripetimi originalnimi etiketami in v nespremenjeni količini, zavito v originalni embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.
Če kupec vrne artikel ponudniku, mora artiklu priložiti izpolnjen obrazec za vračilo blaga (ki ga prejme skupaj z naročenim blagom) ter kopijo računa.
Naslov za vračilo blaga ponudniku je Seeline d.o.o., Šuceva 25, 4000 Kranj.
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ponudnik brez poprejšnjega dogovora ne sprejema. 

Ponudnik bo kupcu vrnil kupnino za vrnjen artikel na njegov transakcijski račun (katerega vpiše na obrazec za vračilo) in sicer v roku 10 delovnih dneh od prejema vrnjenega blaga.

 

  1. STROŠKI IN NAČIN DOSTAVE

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Če ima ponudnik naročen artikel v lastnem skladišču, ga bo kupcu dostavil v roku 3 delovnih dneh. V primeru, da izdelka ni v ponudnikovem skladišču in da mora zato stopiti v kontakt z drugimi prodajalnami, ki prodajajo njegove izdelke, bo izdelek kupcu dostavljen v najkrajšem možnem času oziroma v roku 30 dni od prejetega naročila. Partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Poštnina in pakiranje v znesku 4,71 € se zaračunava za nakupe, ki so manjši od 100,00 €, za naročila, ki pa znašajo nad 100,00 €, stroške dostave krije ponudnik.
Osebni prevzem je mogoč vsak delavnik od 8:00 - 16:00 ure vendar le po predhodnem dogovoru. Kupec predhodno pokliče na telefonsko številko 04 20 18 405 in se dogovori za točno uro prevzema. Mesto prevzema: Seeline d.o.o., Šuceva 25, 4000 Kranj.

 

  1. ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

  1. PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

14. SPLETNE AKCIJE
V času raznih spletnih akcij, kot so na primer znižanja in razprodaje, se popust vedno obračuna od redne, neznižane cene. V primeru dodatnih popustov je to dodatno obrazloženo - prvotni popust je prečrtan in prikazana je nova cena.

V primeru akcije, pri kateri se obračuna določen odstotek popusta, ki je pogojen z večjim nakupom oz. je ta popust višji od že obstoječega pri artiklu (npr. pri nakupu 2 izdelkov ali več prejmete  _% popusta na celoten nakup), se ta popust obračuna na osnovno ceno, neznižano. 

V primeru spletnih akcij, kot je npr. "Pri nakupu 2 oz. 3 izdelkov, cenejšega prejmete brezplačno", velja, da je prvi oz. prva dva artikla (dražja), vedno obračunana po redni ceni. To velja predvsem takrat, kadar se akcija izvaja v času znižanj in razprodaj. To pomeni, da če je na spletni strani akcija v stilu "Kupiš 2, cenejši artikel je brezplačen", boste na prvi artikel (dražji) prejeli 0% popust (ne glede na to, ali je artikel v trenutni ponudbi znižan za npr. 30%), na drugega pa 100% popust).

Akcija, kjer kupec prejme pri nakupu nad določeno vrednostjo darilo: če se kupec odloči, da bo artikel oz. artikle iz naročila vrnil nazaj in zahteval kupnino za vrnjeno blago, pri tem pa se mu vrednost blaga zniža na vrednost, ko mu darilo ne pripada več, mu spletna trgovina ponudi dve možnosti: da darilo, ki ga je prejel zaradi nakupa nad določeno vrednostjo, vrne nazaj v originalni embalaži in z originalno obešenko ali pa ga obdrži, spletna trgovina pa mu v tem primeru vrednost artikla po rednem ceniku odbije od vrednosti vrnjenih artiklov in mu zmanjšano vrednost za ta artikel vrne na transakcijski račun kupca (klubska cena se pri darilu upošteva, če je bila vrednost naročila nad 100,00€). 

Za vse akcije velja, da veljajo do odprodaje zalog.